Pokershopping.se

Gå till innehållet »

Sök på webbplatsen

För närvarande är du på:

Vanliga frågor

Vad gör jag om jag får fel vara levererad?
Du kontaktar vår support via e-mail. Adressen är info@pokershopping.se. Du kommer då få vår returadress som du kan skicka de felaktiga varorna till. Vi kommer sedan att skicka rätt varor till dig och ersätta dig för dina utlägg i samband med retur av de felaktiga varorna.

 

Vad gör jag om varorna jag beställt inte kommer?
Dina varor kommer vanligtvis att levereras till dig inom 7 arbetsdagar om inget annat anges. Om du mot förmodan inte mottagit varorna inom 7 arbetsdagar skall du kontakta vår support via mail formulären du hittar genom att på Kundtjänst klicka på någon av frågelänkarna. Följ sedan bara instruktionerna! Du kan även bifoga ditt nummer så ringer rätt person upp dig. Du kommer då att få konkret besked om vad som har hänt med din order.

 

Vad gör jag om varan jag fått är skadad?
Om en vara blivit skadad i transporten ber vi att du kontaktar oss omedelbart. Du får förmodligen en ny vara förutsatt att du returnerar den gamla. Givetvis står vi för returfrakten. Kom i håg att alltid spara följesedeln och kvittot.

 

Vad gör jag om jag råkar beställa fel och redan genomfört och bekräftat köpet?
Om du råkar genomföra ett köp som innehåller fel varor ber vi dig omedelbart kontakta kundsupport via mailformulären du hittar genom att under Kundtjänst klicka på någon av frågelänkarna.

 

Hur lång är leveranstiden?
Leveranstiden i Sverige är vanligtvis 3-7 arbetsdagar.

 

Åldersgräns
Du måste vara 16 år eller äldre för att beställa hos oss. Är du yngre, be någon av dina föräldrar att göra beställningen åt dig. Vid beställning mot faktura måste beställaren vara minst 18 år.

 

Ej utlösta varor
Du har normalt 2 veckor på dig att hämta ut ditt paket. Postpaket som ej lösts ut debiteras med fraktkostnad plus en administrationsavgift på 250 kr.

Nya villkor som gäller för beställningar skapade den 25:e juni 2013 eller senare
För ej uthämtade paket debiterar pokerbutiken.se en avgift på 400 kr, för administration och frakt, och har du beställt mot postförskott så tillkommer ytterligare 50 kronor.

 

Kan jag beställa via fax, brev eller telefon?
Vi tar i dagsläget endast emot beställningar från vår hemsida. Vi hoppas att ni har överseende med detta.

 

Kan jag komplettera en order?
Tyvärr så kan en order i dagsläget inte kompletteras utan om du vill beställa fler varor så måste en separat order läggas för dessa.

 

Vad tar ni ut i frakt- och hanteringskostnad?
I Sverige tar vi ut en frakt- och expeditionskostnad om 95 kr per beställning oberoende av hur många varor du köper.

 

Hur kontaktar jag kundservice?
Du kan kontakta vår kundtjänst antingen genom de frågeformulär som finns här på sajten eller genom att skicka ett e-mail direkt till support@pokershopping.se.

 

Är det säkert att använda mitt kreditkortsnummer på internet?
När du handlar hos oss kan du känna dig trygg och säker. Vi sparar inte några kortnummer i våra system, vi skickar dem bara vidare till kortinlösaren. Alla kortnummer skickas genom SSL (Secure Socket Layer), en teknik som används för kryptering över Internet. Det är den teknik som är ledande inom kryptering över Internet idag och den används över hela världen.

 

Hur gör ni om några varor är restnoterade?
I de fall någon eller några av produkterna i en order är restnoterade ger vi dig möjligheten att avbryta beställningen på den eller dessa produkter. Om du väljer att låta beställningen ligga kvar kommer de övriga produkterna att skickas först och de restnoterade produkterna att skickas när de kommer.

 

Vad händer om jag först efter ett år upptäcker att det är fel på varan?
Enligt konsumentköplagen har du tre år på dig att reklamera ett ”ursprungligt fel” på en vara. Ett ursprungligt fel kan vara ett fabrikationsfel eller något annat fel som varan hade innan du fick den, dvs felet fanns redan vid köpet och beror inte på olyckshändelser eller fel som du själv orsakat. Ursprungliga fel kan visa sig ganska lång tid efter köpet. Att du får en garanti med kortare giltighetstid betyder alltså inte att reklamationstiden förkortas. Skillnaden är att när garantin gått ut är det du som måste bevisa att felet fanns där från början.

 

Varukorgen

Du har inga varor i din varukorg.

Jämför produkter

Du har inga artiklar att jämföra.

Nyhetsbrev

Nyhetsbrev

 

betalningsalternativ

 


Handla med Klarna faktura

 

 

Leverans och ombud: 

service point